Szanowny Internauto!
Witamy na stronach portalu turystycznego HITTRAVEL.PL . Oddajemy w Twoje ręce nowoczesne rozwiązanie pomocne w wyszukiwaniu i rezerwacji usług turystycznych w Polsce i zagranicą. Ciekawe formy spędzania czasu wolnego , rezerwacja miejsc hotelowych, zakup biletów lotniczych i autokarowych to usługi , które oferujemy . Mamy nadzieję, że oferowane przez nas rozwiązania pomogą Państwu szybko , skutecznie oraz jadogodniejszy sposób pozyskać niezbędne informacje do zorganizowania wypoczynku .
Portal turystyczny HITTRAVEL.PL oferuje możliwość rezerwacji ofert turystycznych przez Internet, telefonicznie lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta . W każdym przypadku przeprowadzenie rezerwacji jest bardzo proste i składa się z 4 etapów.
- Wybór oferty.
Aby wybrać interesującą Cię ofertę, skorzystaj z naszej wyszukiwarki. Wprowadź kryteria wyszukiwania. Jeśli chcesz je doprecyzować, skorzystaj z opcji wyszukiwania zaawansowanego, gdzie możesz wprowadzić dodatkowe preferencje.. Po kliknięciu w przycisk "szukaj" otrzymasz listę ofert spełniających wybrane przez Ciebie kryteria, dla ułatwienia prezentujemy liczbę ofert odpowiadających Twoim kryteriom.
Pamiętaj, że na tym etapie możesz zawsze poradzić się naszych konsultantów, którzy zaproponują Ci kilka ciekawych ofert i pomogą w dobraniu tej najkorzystniejszej
- Rezerwacja oferty.
Po zapoznaniu się ze szczegółami interesującej Państwa oferty, prosimy o wybranie jednej z trzech możliwości złożenia rezerwacji:
Przez Internet:
Po wybraniu interesującej Państwa oferty, klikamy przycisk „REZERWUJ”. W formularzu pod opisem wycieczki proszę wpisać swoje dane osobowe, a następnie ponownie kliknij „REZERWUJ”. Formularz zostanie wysłany do naszych doradców, którzy skontaktują się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji.
Telefonicznie:
Dzwoniąc pod numer ( 22 ) 787 90 16 prosimy o wykazanie preferencji dotyczących zamawianej usługi lub podanie „kodu oferty” (znajdą go Państwo w górnym rogu strony z opisem oferty).
Nasz doradca pomoże państwu szybko i wygodnie przejść przez cały proces rezerwacji.
W Biurze Obsługi Klienta:
Jeśli chcieliby Państwo porozmawiać z konsultantem i dokonać rezerwacji na miejscu, zapraszamy do naszego biura przy ul. OGRODOWEJ 1 w WOŁOMINIE
Niezależnie od tego, czy wyślą Państwo zgłoszenie przez Internet, zadzwonią do biura obsługi klienta lub odwiedzą nas osobiście w biurze, po dokonaniu wstępnego zapytania nasi doradcy potwierdzą dla Państwa rezerwację, obliczą całkowitą cenę wycieczki i przedstawią ostateczną wersję umowy do akceptacji.
Jeśli zdecydują się Państwo na rezerwację przez Internet lub telefonicznie, nasz doradca prześle na Państwa skrzynkę e-mailową potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami rezerwacyjnymi: umową i warunkami uczestnictwa.
Po wypełnieniu tych dokumentów, prosimy o przesłanie ich do nas (wymóg formalny) za pośrednictwem fax-u na numer ( 22 ) 787 90 16 lub prześlij mailem scan na adres: REZERWACJE@HITTRAVEL.PL
Nasz doradca dokona dla Państwa rezerwacji wstępnej i poinformuje o dalszych krokach (informację o terminie ważności rezerwacji wstępnej znajdą Państwo w wysłanym e-mailu).
- Płatność.
Po weryfikacji dokumentów zostaną Państwo przez nas poinformowani o możliwościach dokonania zapłaty. Spośród zaproponowanych, mogą Państwo wybrać najwygodniejszy dla Państwa sposób płatności.
Niezależnie od tego, czy wyślesz zgłoszenie przez internet, zadzwonisz do Biura Obsługi Klienta lub odwiedzisz nas osobiście , po dokonaniu wstępnego zapytania nasi doradcy potwierdzą dla Ciebie rezerwację, obliczą całkowitą cenę wycieczki i przedstawią ostateczną wersję umowy do akceptacji.
Jeśli zdecydowałeś się na rezerwację przez internet lub telefon, nasz doradca prześle na Twoją skrzynkę e-mailową potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami rezerwacyjnymi: umową i warunkami uczestnictwa. Po wypełnieniu tych dokumentów, odeślij je do nas (wymóg formalny) za pośrednictwem faxu na numer( 22 )787 90 16 lub prześlij mailem scan na adres:
REZERWACJE@HITTRAVEL.PL Nasz doradca dokona dla Ciebie rezerwacji wstępnej i poinformuje o dalszych krokach (informację o terminie ważności rezerwacji wstępnej znajdziesz w wysłanym e-mailu).
Po weryfikacji dokumentów zostaniesz przez nas poinformowany o możliwościach dokonania zapłaty. Spośród zaproponowanych, możesz wybrać najwygodniejszy dla Ciebie sposób płatności.
- Przelew tradycyjny lub przekaz pocztowy:
Proszę zlecić przelew z dowolnego banku na nasze konto lub skorzystać z przekazu pocztowego. Dokonując przelewu na nasz rachunek, w tytule przelewu wpisz numer płatności nadany przez serwis HITTRAVEL.PL oraz imiona i nazwiska uczestników wycieczki, zgodnie z dokumentami rezerwacyjnymi. Numer płatności znajdziesz na oświadczeniu o płatności, przesłanym do Ciebie drogą elektroniczną w dokumentach rezerwacyjnych. Prosimy również o podanie nazwy kraju, hotelu oraz kodu oferty z naszej strony internetowej HITTRAVEL.PL. Informacje te mogą pomóc w identyfikacji wpłaty i przyspieszyć proces potwierdzenia rezerwacji.
Poniżej znajdziesz dane do dokonania płatności:
AJSKOM Anna Surynowicz Biuro Podróży HIT TRAVEL
Bank BZ WBK S.A.
8 Oddział w Warszawie 1 oddział w Wołominie
nr konta: 88 1090 1870 0000 0001 0524 9738 - KLIENCI INDYWIDUALNI
nr konta:48 1090 1870 0000 0001 1401 2371 - GRUPY
numer swift WBK PPL PP
kod IBN PL 88 1090 1870 0000 0001 0524 9738
- Gotówka:
Gotówką możesz zapłacić za wycieczkę tylko bezpośrednio u konsultanta w naszym Biurze Obsługi Klienta, przy ul. OGRODOWEJ 1 WOŁOMIN 05-200
Ważna informacja!
Aby przyspieszyć proces rezerwacji, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres HITTRAVEL@HITTRAVEL.PL lub faksem na numer ( 22 )787 90 16
- Potwierdzenie rezerwacji.
Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym, nasz doradca dokonuje potwierdzenia rezerwacji, wysyłając do Ciebie powiadomienie (e-mailem lub faksem). Prosimy o zabranie ze sobą na lotnisko otrzymanego potwierdzenia, które stanowi dokument niezbędny do odebrania voucher’ów podróży na lotnisku. Z reguły organizator wymaga stawienia się na lotnisku na 2-3 godziny przed planowanym odlotem. Dokładne informacje na ten temat otrzymasz wraz z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie uda nam się z Tobą skontaktować, prosimy o telefon na naszą infolinię, na co najmniej 24 godziny przed planowanym wylotem. Wszystkie powyższe działania mają jeden cel: Twoje wakacje nie mogą Cię ominąć! Dziękujemy za współpracę i życzymy wiele miłych wrażeń podczas wyjazdu.